Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Blogger Templates

AddThis

Share |

Σχολικοι

|

Γεια σας σημερα εχω παρα πολυ αχγος διοτι σε2 ωρες περιπου θα γινουν οι σχολικοι αγωνες στιβου εδω στα Ιωαννινα και θα παρω και εγω μερος στο αθλημα των 150 μετρων!Βασικα σε μιση ωρα θα παω στο σταδιο των Ιωαννινα για να κανω ζεσταμα,διατασεις κ.λ.π. και στις 4 και μιση ειναι το αθλημα μου!
Συνηθως σε τετοιους αγωνες εχω αχγος διοτι σκεφτομαι ''και τι θα κανω μολις παω εκει,και αμα γινει καμια στραβη,και αμα δεν ακουσω ποτε ειναι το αθλημα μου,και αμα δεν βρω τους φιλους μου κ.α.''!
Ενα ειναι ομως το κακο οτι αμα βγω πρωτος στα 150 μ. και δεν κανω ενα ΚΑΛΟ χρονο τοτε σημαινει οτι δεν εκανα τιποτα!Δηλαδη υπαρχει ενα ΟΡΙΟ ΧΡΟΝΟΥ που οποιος το πιασει περναει στην 2η φαση που θα γινει στον Πυργο στην Πελλοπονησο!

ΘΕΛΩ ΟΣΟΙ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ BLOG ΝΑ ΜΟΥ ΑΦΗΣΕΤΕ ΣΧΟΛΙΟ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΜΟΥ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

b,i,a,u

Το δωρεαν προγραμμα της ημερας!

Live score για το ποδοσφαιρο!